Mijn favoriete stoel



































Misschien was dit wel de hit op Instagram deze zomer. Van menig lieve mede instagrammer ging het hartje sneller kloppen bij het zien van foto's die verschenen op Instagram. De ene na de andere post kwam online van IG-ers die het geluk hadden er nog een te vinden in de winkel of online. Want dat ze de winkel uitvlogen is denk ik wel een understatement.


Ik zal eerlijk bekennen dat ik daar ook bij hoorde. Ik vind de stoelen prachtig maar gezien mijn continue aanwezige 'verander-drift' is het voor mij geen optie om een echte Eames stoel aan te schaffen. En toen was daar deze stoel. Verkrijgbaar in het wit, zwart en donker blauw en voor een fractie van de prijs van een echte Eames stoel.  

Hier in huis pronkt nu een prachtig wit exemplaar bij wijze van 'reservestoel', en als we 'm niet nodig hebben zetten we 'm mooi gestyled in onze slaapkamer (alleen daarvoor zou je 'm toch al kopen?)


Anyway, naast de stoel zag ik ook nog een helemaal andere leuke dingen die nu toch wel hoog op mijn wish-list staan. 

 vaas         
   Vloerkleed rond
   Vloerlamp
               
                                                                                   


                         4. Groot rechthoeking vloerkleed 
























   Vond jij de stoel ook zo leuk en is het je gelukt er een te bemachtigen? 
                            
Liefs Colinda

2 opmerkingen:

  1. Ja hij is prachtig he !!! Ik heb spijt dat ze er niet meer zijn ! Ook de lamp is prachtig mijn zus stuurde me daarstraks nog de foto ! Er stonden deze morgen ook hele mooie krukjes met een gebreien zitvlak maar toen ik net zag waren ze precies al weg ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo mooi! Ik was veel te laat en alle stoelen waren al weg. Ik sta nu als 50e op een wachtlijst, hoop echt dat ik ooit nog aan de beurt kom...

    BeantwoordenVerwijderen