Kleur in huis







Een week voordat we met vakantie gingen was de deken klaar. Ik dacht een project uitgezocht te hebben dat redelijk snel klaar zou zijn maar als je eenmaal bezig bent blijkt er toch meer tijd in te gaan zitten. Dat werd dus nog even flink doorwerken zodat de deken op tijd klaar zou zijn voor de vakantie. 


In het begin vond ik het wel gewaagd om zoveel kleur in een deken toe te passen maar nu ben ik van mening dat door het gebruikte patroon en de kleurcombinaties de deken niet te druk en hysterisch geworden is. Wat vindt jij? 


De kleuren hebben mij nieuwe inspiratie gegeven voor het meer gebruiken van kleur in ons interieur. Het begin is er want deze deken heeft al een mooi plekje gekregen in de woonkamer. 




Het is lang geleden dat ik zelf weer creatief bezig ben geweest en ik vind toch niets fijner dan zelf iets te kunnen creëren. Terwijl ik dit zo typ ontstaan weer nieuwe ideeën voor een groot woonkussen...

Liefs Colinda 

P.S. Je kunt me nu ook vinden op Instagram! 

2 opmerkingen:

  1. De deken is mooi geworden hoor, het resultaat mag er zijn. Doordat je één herhalend patroon hebt gebruikt vind ik het niet te druk.

    Zowel gisteren als vandaag krijg ik meldingen van oude posten van je blog. Er staan een heel stel posten op een rij in mijn dashboard. Ik weet niet of je daar van op de hoogte bent, vandaar dat ik het even meld. Er staan posten tussen over de kerst...daar wil ik nu liever nog niet aan denken ;-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ingrid,

      zucht.....ging hier van alles mis ;-(...sorry voor de overlast. Zie nu dat er ook veel commentaren verdwenen zijn. Als het goed is gebeurt het nu niet meer...en nee....kerst mag voor mij nog heel lang weg blijven!
      Bedankt voor het doorgeven en sorry voor de overlast.

      X Colinda

      Verwijderen