Eindelijk binnen!












































Nee, niet op die manier binnen! Dat gaat met Oud & Nieuw gebeuren in de
Oudejaarsloterij ;-)

Maandenlang ben ik bezig geweest om 'm te kopen. In de winkel heb ik 'm nooit gezien, zo snel was hij uitverkocht. In de webshop was het bijna hetzelfde verhaal....dacht je dat hij weer online stond, kreeg je de melding te zien dat hij binnenkort weer op voorraad was.








































Zo ging dat zeker 6 maanden door tot afgelopen zaterdag. Ineens stond ie daar, in de webshop, zonder de bekende balk met de tekst "binnenkort weer op voorraad". Even op 'refresh' drukken om het zeker te weten voordat ik 'm in mijn virtuele winkelmand gooide. Snel afrekenen voordat hij weer uitverkocht is. Ik heb ook meteen maar zijn kleine witte broertje besteld. 
Afgelopen week kwam hij dan eindelijk binnen! Mijn krukje!
Ik ben er zo blij mee!





Het krukje is van HEMA 
Zwarte kopje op de eerste foto van Action
Agenda van HEMA
Mok en schaaltje van House Doctor en gewonnen op de mooie blog van Els.
Fijn weekend!
Liefs Colinda








12 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit be benieuwd naar zijn broertje ;. Wat betreft dat komt ie bij ons samen haha. Liefs tas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je wist de spanning wel op te voeren in je post hoor haha! Hij is erg leuk je krukje, ik heb hem ook al vaak in mijn handen gehad. Altijd bruikbaar als zitplek maar ook leuk als bijzettafeltje. Je kopjes zijn ook zo mooi. Fijne dagen, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je hem eindelijk binnen hebt, je hebt er lang op moeten wachten.
    Ik vind het witte kleine krukje van de Hema helemaal geweldig, heb sowieso een zwak voor krukjes, altijd handig om in huis te hebben.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi krukje! Zeker als je er zo lang op gewacht hebt!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn die hè? Ik heb 3 van die krukjes maar dan in kinderformaat een witte, blauwe en een roze, ze staan boven in onze speelkamer en zijn echt oersterk, inderdaad gewoon bij de Hema!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig dat je dit mooie krukje nu toch in huis hebt kunnen halen.

    Fijne feestdagen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan je zo blij mee zijn dan he! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf krukje! Misschien ook maar eens kijken of ze nog beschikbaar zijn ;)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, is dat zo erg geweest dan? Dus heel Nederland heeft zo'n krukje in huis? Nou, gelijk heb je hoor, vind hem erg leuk!
    Krukjes zijn altijd van die lekkere hebbe-dingen; boven heb ik nog twee hele oude krukken staan van het lab waar ik werk. Deze zijn wat sleetjes geworden, en juist daardoor zo mooi, maar niet meer bruikbaar daar.
    Ze moeten nog wat opgefrist worden en dan zullen ze wel gauw naar beneden komen.
    Je gewonnen items bij Els vond ik ook zo ontzettend leuk! Je hebt er van alles mooie foto's gemaakt.
    Dat schapenvel komt van de Ikea? Heb ik ook nog ergens liggen boven :-)

    Fijn weekend Colinda! Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geduld wordt altijd beloond ;-)
    Het ziet er geweldig uit, lekker stoere combinatie! Ik hou ervan!!

    Fijne kerstdagen gewenst
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als je op iets wat mooie is moet wachten duurt het altijd langer! Ziet er echt super leuk uit. Ook mooi het servies wat je bij Els hebt gewonnen.
    Fijne feestdagen. Liefs Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen