Bijna klaar!



Door de hele stad gereden om de laatste kerstkado's te kopen en kerstboodschappen te doen. Ben blij dat het nu (zo goed als) binnen is. Ieder jaar neem ik me voor om eerder te beginnen  met het inslaan van de kerstkado's zodat ik me niet in de kerstdrukte hoef te mengen. Helaas is dat ook dit jaar weer niet gelukt. Wat is dat topsport zeg!































In huis is alles klaar om gezellig met familie en vrienden de kerstdagen door te brengen.  Morgen alleen nog wat kleine versieringen in elkaar knutselen voor de kersttafel zodat deze er straks ook mooi bij staat.

Leuk dat je kwam even kwam buurten! Laat je een gezellig
berichtje achter?

Liefs Colinda

18 opmerkingen:

  1. Wat een stress toch ook ieder jaar weer hè? Ik vond het van het weekend al zo belachelijk druk in de supermarkten. Alvast hele gezellige dagen gewenst Colinda, aan je versieringen zal het niet liggen want die zijn prachtig. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Pascale! Wat een lieve woorden! Ik heb het een aantal jaren geleden laten bezorgen en denk dat ik dat volgend jaar ook maar weer ga doen. Hoef ik alleen nog de laatse verse dingen te halen. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen toe!

      X Colinda

      Verwijderen
  2. Het beste kun je zo vroeg mogelijk op pad, als de winkels net open zijn is het meestal nog aardig te doen. Dat is in ieder geval mijn voornemen voor de komende dagen, zodat we de stress in de winkels lekker kunnen vermijden. Jij hebt gelukkig nu het meeste in huis.

    Ik wens jou hele fijne feestdagen Colinda! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ingrid! Jij nog van harte gefeliciteerd met je dochters verjaardag! En voor jou en je gezin natuurlijk ook hele fijne dagen toegewenst!

      X Colinda

      Verwijderen
  3. Pfff... inderdaad. Het is overal topdrukte. Fijn dat het meeste binnen is.
    Fijne feestdagen! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Normaal heb ik die stress ook altijd, maar dit jaar niet. Heb de boodschappen eerder in huis gehaald en voor de rest al een paar weken terug wat cadeautjes gekocht.
    Fijne feestdagen!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je goed geregeld Henny! Dat ga ik volgend jaar ook maar proberen.

      Hele fijne feestdagen Henny!

      X Colinda

      Verwijderen
  5. Ik kom ook net binnen, de supermarkt viel gelukkig heel erg mee, maar de andere winkels waren zo druk en het maakte me eigenlijk niet zo uit (vandaag had ik toch tijd genoeg), maar toch is het echt vermoeiend vooral die rijen bij de kassa's.
    Wat een heerlijk gevoel dat ik nu bijna alles in huis heb, nu even ontspannen en een paar blogjes lezen en dan weer aan t avondeten beginnen, bah zoooo geen zin in :-(

    Fijne feestdagen!!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi hi heel herkenbaar die kerststress. Daar zullen we allemaal wel een beetje last van hebben.
    Ik wens je alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks aan he, en dat noemen ze dus kerststress... voor ons in het gezin dubbelop; manlief de 21e jarig en mijn oudste wordt de 24e alweer 9... dus morgen al een drukke dag voor de boeg. Alles was van het weekend al in huis gehaald. Vandaag nog de laatste puntjes op de i: wat vers spul gekocht.
    Mooie plaatjes heb je geschoten; vind je autootje, met het boompje erop zo leuk! Doet zo... ja, weetniet... zo lekker Amerikaans aan.

    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen met veel warmte en liefde!

    Liefs, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn! Zo blij te lezen dat ik niet de enige ben, al valt dat nog reuze mee als ik jouw drukte lees! Voor jou een drie dubbelop feestmaand! Voor jou en je gezin hele fijne dagen toegewenst!

      Veel liefs, Colinda

      Verwijderen
  8. Hoi Colinda.
    Hihihi hier ook kerstdrukte...pfff..
    Je auto'tje met boompje is super cute..
    Hele fijne dagen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je 50ste volger.

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt echt prachtige foto's op je blog!! Jij ook hele fijne dagen!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent er helemaal klaar voor! Wat een leuke foto's trouwens...., zo grappig die boom op zo'n oldtimer!
    Fijne kerstdagen vol licht en warmte toegewenst!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je liever woorden! Fijne kerstdagen!

      X Colinda

      Verwijderen