Oude schatten te koop!


Naast het regelmatig speuren op marktplaats vind ik het ook leuk om veilingen in de gaten te houden.  Dit doe ik eigenlijk alleen op onlineveilingmeester.nl
Nu staat er zo'n leuke veiling op dat ik deze wel met jullie moet delen. Ben jij een liefhebber van oud speelgoed, antiek en curiosa dan is dit misschien wat voor jou!

Niet alles is fantastisch maar er zitten toch een paar verborgen schatten bij waarvan we toch graag zouden willen dat we dat tegen zouden komen bij de kringloop. Ik heb mijn persoonlijke favorieten uitgezocht:  




11x blik speelgoed, naaimachine, weegschaal, auto's en tractor

















 3x Bakelieten doos met letters voor aap, noot, mies



Hutkoffer van metaal. Alleen vanwege de kleur zou deze al fantastisch in mijn interieur.


Is het geen plaatje? Een poppenwagen uit de jaren '60  
inclusief poppen! Zucht..
 
Zak vol oude lappen, ritsen, elastiekband

Beschuitkist, fabrikant Veldema Holwerd.
Deze hoort absoluut thuis in mijn top 3.




Antieke reiskoffer die ik stiekem toch ook
wel erg graag wil hebben!

De veiling loopt en sluit op maandag 9 september a.s. om 19.30 uur.
Mocht je in de omgeving van Assen wonen en alles eerst willen zien dan kan dat vandaag tot 16.00 uur aan de Scharmbarg 121 te Assen.

Afgifte van de spullen vindt plaats op vrijdag 13 september a.s. van 9.00 - 12.00 uur aan hetzelfde adres.

Helaas woon ik niet in de omgeving maar denk dat ik toch op een paar items zal gaan bieden en misschien volgende week vrijdag een tripje naar Assen ga maken!

Laten jullie het weten als jullie een van deze schatten gekocht hebben?

Liefs Colinda

0 reacties:

Een reactie posten