Kinderkamer inspiratie



Onze jongste dochter is in augustus twee jaar geworden en begint al heuse interesse te tonen in het grote bed van haar zus. Ze vind het heerlijk om er te spelen en om natuurlijk in het grote bed te liggen. Nu zal dat ongetwijfeld ook te maken hebben met de 'magie' van de kamer van je grote zus.


Maar voor je het weet zijn ze zelf ook klaar voor de volgende stap en is het tijd om afscheid te nemen van de babykamer.
De afgelopen week ben ik dus begonnen met het verzamelen van plaatjes van kinderkamers. En wat doe ik een hoop inspiratie op! Dat wordt straks nog lastig kiezen. Ik merk aan mezelf dat als ik naar al deze plaatjes kijk ik ook meteen kijk wat ik makkelijk zelf zou kunnen maken.
Wat een fijne sfeer straalt de foto hierboven uit. De lampionnen kun je makkelijk zelf versieren. Een paar bollen van Ikea en er leuke stippen op schilderen of stempelen.

Van resten behang een skyline op de muur. En de slang en cactus zou ik kunnen maken van haar oude t-shirts en truien.



Uit het bos neem ik een paar takken mee om haar lievelingsknuffels op te zetten. 

Stippen zijn niet meer weg te denken. En op een muur in de kinderkamer vind ik toch wel erg leuk. Op deze foto voor de verandering en keer geen zwarte stippen maar leuke goudkleurige.




Tja, en toen sloeg de twijfel toe. Ik ben toch ook wel erg gecharmeerd van deze sterren op de muur al zou ik ze denk ik wel iets kleiner maken.

Heb jij kinderen? En hoe ziet zijn/ haar kinderkamer eruit?

Zullen we samen een leuke 'show off' maken? Stuur leuke foto's van de kinderkamer(s) naar info@onlyhandmade.nl dan kan ik al deze foto's delen op mijn blog. Vergeet dan niet om eventueel je blogadres te vermelden!

Ik hoop veel leuke foto's te mogen ontvangen. Doe je mee?

Liefs Colinda


Bron:
Foto 1:millucia.net, foto 2: 101 woonideeën.nl , foto 3: gardentherapy.ca, foto 4: mommo-design.blogspot.com, foto 5: the inside.co.nz


1 opmerking: