En de nieuwe winnaar is......





















Jullie hebben het misschien al kunnen lezen op mijn facebook pagina...de winnaar van het kleed heeft zich helaas niet gemeld en daarom vond ik het wel zo eerlijk om een nieuwe winnaar te trekken.

Alle namen werden weer op een briefje geschreven en verdwenen in een grote schaal, even husselen en.......

Gefeliciteerd Anni van Anni-tas hij is van jou!

Laat je gegevens achter op info@onlyhandmade.nl zodat ik het kleed naar je toe kan sturen!

Liefs Colinda

5 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaah joepie!!!!! Hoera voor de niet gemelde winnaar!!! Ik ben blij!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha ha, daar doen we het voor! Heel veel plezier ermee!

      Verwijderen
    2. Mijn hart maakte een sprongetje toen ik mijn naam las!

      Verwijderen
  2. Hij staat er op!
    http://anni-tas.blogspot.nl/2013/09/gewonnen-kleed.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aahhhh wat jammer dat ik die gemist heb zeg! :(
    Balen!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen