DIY waxinelichthouder



Soms ontstaan op de meest onverwachte momenten de grappigste ideeën. Ik heb van die periodes dat ik ineens spullen 'bewaar'. Zijn het geen oude t-shirts om textielgaren van te maken dan zijn het wel kapotte borden en schalen om zelf te mozaïeken.






Met laatst genoemde ben ik overigens maar gestopt aangezien er in huis weinig sneuvelt. Sinds een paar weken heb ik 'iets' met glazen potjes. Zo hangen al een aantal jam- en pindakaaspotjes, voorzien van een waxinelichtje, in de boom achterin de tuin.

Toen ik tijdens het uitruimen van de afwasmachine op een schattig glaasje van de choco pasta stuitte bedacht ik me dat ik deze misschien wel opleuken met klei. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar zodra ik iets in mijn hoofd heb wil ik het ook het liefst meteen uitvoeren. Altijd spannend om te zien of je handen kunnen maken wat je hoofd bedacht heeft. Ik vind 'm leuk geworden en jij? 


Wil je 'm zelf ook maken?
Dit heb je ervoor nodig:
- leeg en schoon glazen potje
- zelfdrogende klei
- roller
- uitsteekvormpje
- secondelijm



0 reacties:

Een reactie posten