DIY inspiratie - sieraden van ijzerwaren

Als je aan me vraagt of ik mee ga naar de bouwmarkt dan moet ik eerlijk bekennen dat ik niet als eerste in de rij sta. In de bouwmarkt vindt je me eigenlijk alleen als er in huis iets geverfd moet worden of een meubelstuk in de restyle gaat. De eerste rit is om de kleurstalen te halen en de tweede rit om de daadwerkelijke verf, rollers en kwasten te kopen.

Na het zien van deze sieraden ben ik toch om en zal ik binnenkort toch een bezoekje gaan brengen aan de bouwmarkt. De armband bovenaan de pagina is mijn absolute favoriet en is makkelijk zelf te maken.
Heb jij al eens sieraden gemaakt van ijzerwaren? Ik ben heel erg benieuwd naar jullie creaties.

xxx Colinda







1 opmerking:

  1. Wat een leuke ketting! Ik maak ook vaak zelf sieraden een koop mijn kralen bij een online kralenwinkel. Misschien moet ik ook eens langs een bouwmarkt haha, want dit ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen