Interior Inspiratie |De kruissteek is terug!






























Ik ben fan van de kruissteek! En dan niet op z'n oubolligs in de vorm van een schilderij aan de muur dat gemaakt is aan de hand van een kant en klaar borduurpakket, maar de moderne uitvoering ervan. 

Vorig jaar heb ik in een bericht laten zien hoe ik voor mijn oudste dochter een Hello Kitty schilderij heb gemaakt in kruissteek. Weliswaar niet geborduurd met naald en draad maar een kruissteek geschilderd op doek. Het blijkt dat ik niet de enige ben die creatief aan de slag is gegaan met de kruissteek want inmiddels zie je deze populaire steek in steeds meer creatieve vormen terug komen.
Ik heb een paar leuke ideeën voor je op een rij gezet. Heb je al zin om geïnspireerd te worden? Kijk dan mee!

Cross Stitch coat rack by Beci Orpin in Mollie Makes



 

1 this little street.com, 2 charlottesfancy.com, 3 terrasavvy.com, 4 kleurdedag.blogspot.com,
5 mypoppet.com.au

0 reacties:

Een reactie posten