DIY: Studded sweater



 
Is het jouw ook opgevallen dat we dit seizoen veel kleding met pailletten en/of studs in de winkel zien hangen? Je komt de meest fantastische items tegen maar het prijskaartje daarentegen is vaak wat minder fantastisch.

Tijd voor mij om mijn kast in te duiken en te kijken welke items een opknapbeurt kunnen gebruiken. De studs kun je onder andere kopen bij een fournituren winkel en bij de Hema heb ik kleine studs in de vorm van hartjes gevonden (en gekocht). Voor nu struin ik nog even het internet af op zoek naar wat inspiratie.
 
Heb ik je op een idee gebracht? Dan zie je hieronder hoe eenvoudig het is!

Meer dan de studs en een tangetje heb je niet nodig.
 
Bepaal waar je de studs wilt hebben.
 
 
Prik de stud door de stof en vouw de tandjes om met je tang.
 
 
 

Liefs Colinda

0 reacties:

Een reactie posten